Jedna zkušenost s Ceskou poštou.

8. 09. 2017 14:45:38
Nemohu říci, že bych byl občanem nespokojeným s prací zaměstnanců Ceské pošty. Nějak jsem ale narazil na její předpisy.

Zhruba tři měsíce před koncem 3-leté záruky mi praskla obroučka na brýlích. Napsal jsem mail do firmy OPTI 24 na Slovensko. Požádali mne abych brýle vyfotil, že to posoudí zda je to na reklamaci nebo ne. Posoudili bleskově a reklamaci uznali. Po krátké dohodě mi dali možnost buď brýle zaslat k nim a nebo požádat o zaslání obroučky na svoji adresu s tím, že si nechám skla do nich vsadit v Brně v nějakém kamenném obchodě. Rozhodl jsem se pro druhou možnost a obratem ještě týž den v 17 hod 17.8.2017 mi byla zásilka odeslána. Prostě jsou jedničky. To se ale vůbec nedá říci o České poště. Když ani z týden zásilka nedorazila, začalo moje pátrání. Velmi ochotná paní mi poslala kompletní zprávu kde bylo uvedeno nejen kdy byla zásilka podána ale i kdy opustila Slovenskou republiku a kdy byla předána České poště. S patřičným mailem jsem zašel na místní poštu, kde jsem se slečnou vypátral, že předmětný doporučený dopis leží již od 18.8.2017 na třídírně v Brně. Bohužel reklamovat to může pouze odesílatel. Nechtěl jsem této pitomosti věřit. Vždyť nejen že mám kompletní korespondenci včetně podacího čísla v ruce, ale na internetovém portálu České Pošty je k dohledání moje zásilka ležící v dotyčné snad nejmodernější poštovní třídírny ve střední Evropě v Brně. Navíc doporučená zásilka je na moji adresu kterou mám zapsanou v OP. Nějak mi to hlava nebere. Nevím, jestli si vedení České pošty zaslouží svoje ne zrovna malé platy a odměny, když dokáže kazit práci spousty zaměstnanců ale jsem přesvědčen, že by jeden člověk se selským rozumem dovedl organizovat práci i své podřízené určitě lépe. Ti totiž za předpisy nemohou. Předpis, který je používán proti občanům totiž ve službách nemá co dělat. Protože i tyto zdánlivé maličkosti vytvářejí pohled na Českou poštu a jsou důvodem jejího úpadku. Máte podobné zkušenosti? Já jsem po urgencích a pátráních zásilku obdržel 31.8.2017. Také si myslíte, že konec dobrý, všechno dobré?

Autor: Jiří Kadeřávek | pátek 8.9.2017 14:45 | karma článku: 29.63 | přečteno: 1304x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Ostatní

Ladislav Jakl

Dělají z nás ženy! Nebo jen hlupáky?

Jsme všichni obětmi tajemného spikleneckého experimentu, kdy pomocí přísad do potravin globální vládci nadělají z chlapů zženštilé hermafrodity, neschopné plodit děti?

28.3.2024 v 18:55 | Karma článku: 30.31 | Přečteno: 621 | Diskuse

Milan Šupa

Čerpejme sílu ke vzestupu z prožití reality Ducha

Myslím, tedy jsem! Tato slova jsou lež! Jsou omylem! Kdo je akceptuje, sází na falešnou kartu a promrhává svůj život. Ztotožňování vlastní jsoucnosti s rozumem a myslí je tou největší tragédií, která nás může postihnout.

28.3.2024 v 16:13 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 53 | Diskuse

Jiří Herblich

Slovo, které radí člověku je Božské tím, že chápe princip Božství

Kdo najde slovo své jako Božské tím, že uvěří. Ten najde slovo společné jako svoje a bude to slovo Boha v člověku.

28.3.2024 v 6:28 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 25 | Diskuse

Yngvar Brenna

Jakou chcete budovat společnost aneb pryč s Velikonocemi

Skutečně je to něco, za co máte utrácet peníze i čas a úsilí, abyste ty dopady potírali, či alespoň pokoušeli, byť zcela marně, zmírnit? Přece jde o to, jakou chcete budovat společnost.

28.3.2024 v 1:56 | Karma článku: 15.67 | Přečteno: 304 |

Jan Andrle

Nový oblek

Jak slíbil, tak udělal. Sliby se mají plnit, že. A já to stihnu nejen do vánoc, ale dokonce do velikonoc. Tady to je, přátelé blogeřníci.

27.3.2024 v 22:17 | Karma článku: 19.80 | Přečteno: 532 | Diskuse
Počet článků 10 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1166

Jsem důchodce se zájmem o aktivní činnost v politice i ekonomice. Chci se písemně vyjadřovat k problémům v uvedených oblastech.

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200 čtverečních metrů musí mít...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...