Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Víte co? Pište adresně. Jsem (už, bohužel, dlouho) důchodce. Byl jsem v posledních cca osmi letech na třech operacích - od relativně banální až po velmi vážnou (aorta). Vždy ve VFN na Karláku. Všichni doktoři se představili - od vstupních prohlídek, přes ošetřujícího lékaře až po operatéra. Před nástupem mně vysvětlili, proč bych měl operace (operace) podstoupit, operatér vysvětlil, v čem bude spočívat a jak dlouho bude trvat. Sestry o mě pečovaly. Některá stroze profesionálně, jiná s entuziasmem, ale všechny dostatečně. Takže jediné, co mě "trápilo" byla ta pooperační nemohoucnost.

A nebudete tomu věřit - jídlo se tam dalo jíst.

Možná, že jsou jinde doktoři méně vedením motivováni. Pak znovu prosím - pište adresně. Tak, jako je dobrý a špatný řemeslník, je zřejmě i špatná či dobrá nemocnice. Taky (doufám) nepomlouváte řemeslníky generálně.

PS: Moje žena byla hospitalizována ve stejné nemocnici (přivezena houkačkou) a její zkušenosti jsou totožné s mými.

2 0
možnosti

Pokud jste tam byl na kardiologii, verim vam. Ono je to vzdy o primari.

0 0
možnosti

Je velký rozdíl mezi vizitou a lékaři v ordinacích.

Ať to nezakřiknu, mám velmi dobré a vstřícné lékaře.

0 0
možnosti

Dodatek - jsem důchodkyně .

0 0
možnosti

Zajímavé postřehy, tohle mi jde hlavou po návštěvě mé diabetoložky (už třetí v pořadí), která je naprosto neempatická, ubita tou denní rutinou, dohadováním se s pomaleji chápajícími stařečky - do této kategorie jsem u ní ve svých devětapadesáti též propadl a mluví se mnou jako s trotlem...

0 0
možnosti

Mám již 14 let "svého" (spádového) lékaře. Má vždy plný zájem o mé problémy a na moji snahu situace trochu odlehčit i se setrou reaguje. Zatím mně vždy pomohl, nebo odeslal na "správnou adresu".

V posledním měsíci jsem musel navštívit odbornou lékařku, plně a se zájmem se mně věnovala (i pokecat jsme si stihli). Následná rehabilitace probíhala v pohodě, s rehabilitační sestrou jsme vtipkovali.

Byl jsem se svojí stařeckou hluchotou také u ORL. Sestra i lékař samá sranda.

A tak mě napadá: nezáleží také (do značné míry) na pacientovi?

1 0
možnosti

No vidite, a presto tu oba doktorove kolegove blogeri tvrdi, ze ceske zdravotnictvi je n ejlepsi na svete.

2 0
možnosti
  • Počet článků 10
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1166x
Jsem důchodce se zájmem o aktivní činnost v politice i ekonomice. Chci se písemně vyjadřovat k problémům v uvedených oblastech.

Seznam rubrik