Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Čtu vaše příspěvky pravidelně a děkuji za ně. Moc vás obdivuji a pevně věřím, že budete v pořádku. Svými texty předáváte zkušenosti s léčbou dál a pomáháte tak nejenom lidem v podobné situaci, ale třeba i jejich blízkým, kteří si díky tomu mohou lépe uvědomit, čím se při léčbě prochází. R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji moc za příspěvek. Psát dál budu ať se to bude posouvat k dobrému či zlému. Já sám jsem při onemocnění hledal každou informaci a vadilo mi když to zavánělo reklamou a nebo jedna paní povídala. Čas ukáže. Díky.

1 0
možnosti
Foto

psaní samo o sobě je velká terapie. Držím palce!R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji moc. Každý příspěvek je pro mne velká podpora. V Březnu by to mělo končit a pak se uvidí co dál. Budu čistý nebo další cyklus chema případně jiná alternativa? Nevím. Ale psát budu.

0 0
možnosti
Foto

Děkuji moc. V Březnu bych měl končit a pak se uvidí co dál. Budu čistý nebo další cyklus chema případně jiná alternativa? Nevím. Ale psát budu. Dík.

0 0
možnosti
  • Počet článků 10
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1166x
Jsem důchodce se zájmem o aktivní činnost v politice i ekonomice. Chci se písemně vyjadřovat k problémům v uvedených oblastech.

Seznam rubrik