Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Moc blogy nečtu, takže na ten váš jsem narazil teprve dnes. Píšete velmi dobře a na téma, které mě zajímá, proto jsem si zpětně vyhledal všechny díly. Také jsem měl potíže s trávením, záměrně to píšu tahle široce, protože dodnes nevím, co mi bylo. Zhubl jsem během půl roku ze 78 kg na 59. Pan doktor mě poslal na všemožná vyšetření, ale v podstatě mi nic nezjistili. Nyní se už pomalu vracím na původní váhu, změnil jsem jídelníček a nezbývá mi než doufat, že to nic vážného nebylo. Ale zpátky k vám. Blahopřeji vám k úspěšnému boji s rakovinou, ne vždy se to podaří. A přeji hodně zdraví!!!

1 0
možnosti
Foto

Děkuji moc. Měl jsem štěstí na pana docenta který urychlil všechny prohlídky a zvláště CT po kterém mě ihned operoval. Než jsem však na něho přes známou narazil, zažil jsem vše, jen ne kvalitní zdravotnictví. Říci někomu s těmito problémy aby si sám sháněl SONO a CT kde jsou lhůty až 4 měsíce je dle mého přímo hulvátské. No přežil jsem a snad ještě nějakou dobu tady budu.

0 0
možnosti
  • Počet článků 10
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1166x
Jsem důchodce se zájmem o aktivní činnost v politice i ekonomice. Chci se písemně vyjadřovat k problémům v uvedených oblastech.

Seznam rubrik