Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To nejhorší na tom, že reklamovat může pouze odesílatel je u zásilek z e-shopů. Objednáte si, zaplatíte nejen zboží ale i doručení, leč reklamovat to doručení nemůžete. E-shop, pokud nezvolíte dobírku, své peníze už má ( proč by vydával další energii ještě na reklamaci?), pošta je dostala při podání zásilky a adresát, který to vše zaplatil nemůže nic.

S poštou mám tak negativní zkušenosti, že se jí vyhýbám "jak čert kříži".

1 0
možnosti
MB

Poštu beru jako zpestření svého společenského života. Vše se snažím řešit elektronicky, pokud mám někam vyrazit, pak spousta objevů ! Jako dobroblb stále konám, např. úpravy chalupy. Na stavebním úřadu i dobré lavičky k sezení ... Nakonec papíry schváleny - budeme uvědoměni poštou ! Nelze předat osobně, procedura nutná. Klasika, nejsem doma - bílé vyrozumění o budoucím modrém pruhu ! Na poště ve frontě - taky plno stavitelů - I tmavší staví - důchodcové rovněž! Blbý termín - odnášejí si prachy .. Dojdu na řadu - vedle obálky je mi nabízen los i noviny ! Otevírám obálku - Ano, mohu stavět komín ! Žena nebyla doma - Klasika - už má ve schránce bílé vyrozumění o budoucím modrém pruhu ... :-)

0 0
možnosti
Foto

Včera mi měli dodat balíček mezi 8-14. Ve 14:30 reklamuji. Dostávám mobil na doručovatele. Volám. Je nedostupný. V 15:15 doručuje.

------

Dnes mi mají dodat jiný balíček mezi 8-14. Je 16:15 a já to vzdávám a odcházím.

3 0
možnosti

Vypadá to, že se poštovní předpisy za léta nezměnily.

Dřív muselo být v předpisech i to, že "kůň se zapřahá zpravidla hlavou ve směru jízdy":-D

4 0
možnosti
Foto

Na rozdíl od předlistopadových ČSD, které zapřahaly před vlaky parní lokomotivy "uhlím napřed" - tedy opačně a vpřed jely na zpátečku. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Zrovna v sobotu jsem předávala ze své schránky oznámení o uložení zásilky panu Vlkovičovi, který bydlí za rohem (jiná ulice i číslo, když pominu příjmení).....

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS