Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Jedna zkušenost s Ceskou poštou.

Nemohu říci, že bych byl občanem nespokojeným s prací zaměstnanců Ceské pošty. Nějak jsem ale narazil na její předpisy.

     Zhruba tři měsíce před koncem 3-leté záruky mi praskla obroučka na brýlích. Napsal jsem mail do firmy OPTI 24 na Slovensko. Požádali mne abych brýle vyfotil, že to posoudí zda je to na reklamaci nebo ne. Posoudili bleskově a reklamaci uznali. Po krátké dohodě mi dali možnost buď brýle zaslat k nim a nebo požádat o zaslání obroučky na svoji adresu s tím, že si nechám skla do nich vsadit v Brně v nějakém kamenném obchodě. Rozhodl jsem se pro druhou možnost a obratem ještě týž den v 17 hod 17.8.2017 mi byla zásilka odeslána. Prostě jsou jedničky. To se ale vůbec nedá říci o České poště. Když ani z týden zásilka nedorazila, začalo moje pátrání. Velmi ochotná paní mi poslala kompletní zprávu kde bylo uvedeno nejen kdy byla zásilka podána ale i kdy opustila Slovenskou republiku a kdy byla předána České poště. S patřičným mailem jsem zašel na místní poštu, kde jsem se slečnou vypátral, že předmětný doporučený dopis leží již od 18.8.2017 na třídírně v Brně. Bohužel reklamovat to může pouze odesílatel. Nechtěl jsem této pitomosti věřit. Vždyť nejen že mám kompletní korespondenci včetně podacího čísla v ruce, ale na internetovém portálu České Pošty je k dohledání moje zásilka ležící v dotyčné snad nejmodernější poštovní třídírny ve střední Evropě v Brně. Navíc doporučená zásilka je na moji adresu kterou mám zapsanou v OP. Nějak mi to hlava nebere. Nevím, jestli si vedení České pošty zaslouží svoje ne zrovna malé platy a odměny, když dokáže kazit práci spousty zaměstnanců ale jsem přesvědčen, že by jeden člověk se selským rozumem dovedl organizovat práci i své podřízené určitě lépe. Ti totiž za předpisy nemohou. Předpis, který je používán proti občanům totiž ve službách nemá co dělat. Protože i tyto zdánlivé maličkosti vytvářejí pohled na Českou poštu a jsou důvodem jejího úpadku. Máte podobné zkušenosti? Já jsem po urgencích a pátráních zásilku obdržel 31.8.2017. Také si myslíte, že konec dobrý, všechno dobré?

Autor: Jiří Kadeřávek | pátek 8.9.2017 14:45 | karma článku: 29,63 | přečteno: 1304x
  • Další články autora

Jiří Kadeřávek

To byl rok.....aneb 7. pokračování boje s rakovinou

To byl rok........ aneb 7. díl pokračování mého boje s rakovinou po operaci a po závěrečné kontrole.

11.7.2017 v 14:35 | Karma: 17,07 | Přečteno: 540x | Diskuse| Osobní

Jiří Kadeřávek

Tak vám nevím....

Tak vám nevím...je to pravda nebo lež. Opravdu by se mohl najít nějaký šílenec který by tvrdil, že by si lidé měli platit....

14.3.2017 v 11:23 | Karma: 27,72 | Přečteno: 676x | Diskuse| Ostatní

Jiří Kadeřávek

To byl rok....léčba rakoviny pokračuje

To byl rok... aneb pokračování mého boje proti rakovině pomocí chemoterapie v následujícím roce 2017 - Díl 6.

18.2.2017 v 17:39 | Karma: 33,47 | Přečteno: 2836x | Diskuse| Ostatní

Jiří Kadeřávek

To byl rok...boj s rakovinou, který jsem doposud neprohrál - Díl 5.

To byl rok aneb boj s rakovinou, který jsem doposavad neprohrál. Díl 5. - Jak člověku "chutná" chemoterapie.

1.2.2017 v 8:00 | Karma: 20,86 | Přečteno: 941x | Diskuse| Ostatní

Jiří Kadeřávek

To byl rok ......boj s rakovinou který jsem doposud neprohrál Díl 4 - Operace proběhla

To byl rok aneb jak vedu boj s rakovinou který jsem doposud neprohrál. Díl 4 - Operace proběhla a co dál?

31.1.2017 v 11:00 | Karma: 23,70 | Přečteno: 1030x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Co v EU prosadili čeští europoslanci? Nabíječky i Erasmus, připomínají se

28. dubna 2024

Premium V Bruselu a Štrasburku proběhlo v týdnu velké loučení. Ve stávajícím složení se totiž europoslanci...

Děti na Haiti cestou do školy překračují mrtvoly. Misie z USA líčí praktiky gangů

28. dubna 2024

Premium Od spolupracovnice MF DNES v USA Co mi vyprávěli po telefonu známí z Haiti, k nimž tam jezdím: školy a obchody se řídí podle toho,...

Zastřelili ho, pomočili a pověsili. Jak vznikla fotka mrtvého Mussoliniho

28. dubna 2024

Seriál Doufal, že uteče a i s milenkou dožije v bezpečí. To by se však víc než dvě dekády nesměl chlubit...

Hamás zveřejnil video Američana a Izraelce unesených v říjnu loňského roku

27. dubna 2024  19:18,  aktualizováno  21:55

Palestinské hnutí Hamás v sobotu zveřejnilo video zachycující dva z rukojmích, které uneslo při...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 10
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1166x
Jsem důchodce se zájmem o aktivní činnost v politice i ekonomice. Chci se písemně vyjadřovat k problémům v uvedených oblastech.

Seznam rubrik